reklama

Môj e-mail pánovi ministrovi

Dobrý deň, v prvom rade by som Vám, pán Lipšic chcel oznámiť, že podľa mňa ste ta najhoršia katastrofa, ktorá mohla postihnúť obyčajný slovensky ľud. To, že z tohto štátu idete robiť posluhovača Vatikánu a z polície robíte riadiaci orgán, je dávno známy fakt.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ale čo ma v poslednej dobe najviac pobúrilo, je pod Vašim menom pripravovaný zákon o tom, že prostý človek už ani nemôže povedať "verejnému činiteľovi" ani čo si ňom myslí, lebo mu hrozí pokuta vo výške až 500 €. 
Chcete tým povedať, že keď pôjdem po ulici, a stretnem napríklad starostu/tku obce, v ktorej žijem, a dám jej najavo nesúhlas s tým, čo robí, tak na mňa môže zavolať políciu, ktorá ma bude pokutovať? Pretože vieme ako slovenskí politici znášajú kritiku od občanov. A chcel by som vidieť a zažiť to, že policajt uverí skôr mne, obyčajnému mladému človeku, ktorý bohužiaľ svojimi názormi a štýlom neladí s názormi a štýlom ľudí naokolo ako našej primátorke a poslankyni NR SR. Idete rozprávať o vyspelom, demokratickom európskom štáte, a pritom nedovoľujete ľuďom prejaviť svoj názor k vašej práci. A práve ľudia, občania tohto štátu by mali byť kritici vašej práce. Nehnevajte sa na mňa, ale príde mi to trochu protiústavné. Nie je náhodou v ústave SR položka o slobodnom vyjadrovaní? A nie je náhodou ústava ta kniha, na ktorú ste položili ruku a sľubovali na ňu pri preberaní vášho mandátu?Ďalej by som Vám chcel povedať len to, o čom sa rozpráva už strašne dlho, a strašne veľa, ale vy to aj tak, bohužiaľ, neberiete do úvahy. Veľa krát som už bol svedkom toho, čo dokáže s človekom urobiť alkohol. Ale posledný takýto incident vo mne vyvolal nutkanie sa opýtať, prečo ľudia ako ja, konzumenti marihuany sú takto kriminalizovaný a zatváraný do väzenia len kvôli svojmu vyznaniu, životnému štýlu. Mali by ste aspoň par krát do mesiaca navštíviť nejakú "tretiu cenovú", kde notorický alkoholici prepíjavajú výplaty, rodinné úspory a zadlžujú sa len kvôli tomu aby mohli do seba "kopnúť" par pohárikov. A potom obťažujú, napádajú triezvych ľudí, a to už nehovorím o tom, čo robia keď prídu domov a bijú svoje ženy a deti, demolujú majetok, či už svoj, štátny, mestsky, to je jedno aký. A na úkor takýchto "ľudí" zatvárate (podľa vašich slov) "narkomanov a dílerov". Vy si to možno neuvedomujte, ale ja s týmto prichádzam každý deň do styku a vidím to na vlastné oči. A veľa mojich známych a priateľov, ktorý to sa s tým stretávajú tiež by Vám povedalo to isté. Prečo by som mal íst do basy, alebo dostať podmienečný trest za to, že si zapálim jedného jointa a som v pohode, bavím sa, nikoho nenapádam, nie som agresívny, nič nedemolujem, nebijem ani svoju ženu ani deti (ktoré ešte nemám, pretože nie som cigán, ale to je už o niečom inom) ani nikoho v mojom okolí, a človek, ktorý toto všetko robí nie je právne napadnuteľný? Je to len pre to, že ten jeho pohárik zdaníte a môj joint nie?Naozaj je to všetko zase len kvôli tým peniazom? Tak prečo jednoducho nedekriminalizujete marihuanu, nepožiadate EU o dotácie pre slovenských poľnohospodárov, nepostavíte skleníky a špeciálne zariadenia na pestovanie marihuany, dovolíte živnostníkom otvoriť si tzv. cofee shopy kam budete túto štátnu marihuanu predávať, samozrejme patrične zdanenú, a z predaja ktorej Vám a nám do štátneho rozpočtu budu plynúť ďalšie a ďalšie peniaze? Predaj bude samozrejme pod dohľadom štátu, získa sa tým dohľad nad predajom tejto komodity, zisky prestanú tiecť do vreciek dílerov a zastaví sa tým čierny obchod s marihuanou. A to práve chcete pán Lipšic, však? O viac peňazí v štátnom rozpočte a znížení kriminality. Ľudia ako ja nemajú vo väzení čo robiť. Vo svete nás propagujete ako vyspelý európsky štát, ale pritom sme tu utláčaní ako za boľševizmu. Ak chcete, aby sme boli naozaj vyspelý európsky štát, a nehrali sa len naň, tak si berte príklad z vyspelých európskych štátov. Učme sa z chýb iných, aby sme mali ľahšiu cestu.Ak tento mail čítate, tak Vám za to ďakujem, že ste si našli na to čas. 
S pozdravom

Matúš Volovár

Matúš Volovár

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný mladý človek ktorému sa nepáči predstava, že sa raz bude musieť hanbiť za to, že je Slovák. Zoznam autorových rubrík:  rubrika

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu